Jesteś w:

Pytania i odpowiedzi

Jakie konta telefoniczne można doładować w serwisie Doładowania bezpośrednie?

Serwis Doładowania bezpośrednie umożliwia doładowanie każdego konta telefonu na kartę, działającego w polskiej sieci telefonii komórkowej (Orange, Plus, Play, Tmobile, Heyah).

Na jaką kwotę można doładować konto?

Konto można doładować na każdą kwotę, jaką umożliwia dany operator sieci telefonii komórkowej:
T-Mobile od 5 do 500 zł,
Heyah od 5 do 500 zł,
Orange: 5, 10, 25, 40, 50, 100, 200 zł,
Plus od 5 do 150 zł,
Play od 5 do 300 zł,
NJU-mobile: 5, 10, 25, 40, 50, 100, 200 zł.

Czy możliwe jest otrzymanie faktury za dokonane doładowanie, a jeśli tak to co zrobić żeby ją otrzymać?

Tak, za doładowanie dokonane w serwisie Doładowania bezpośrednie można otrzymać fakturę. Wystarczy wypełnić dane niezbędne do wystawienia faktury oraz podać numer referencyjny dokonanej transakcji, na stronie znajdującej się pod adresem http://www.doladowania.pl/index.php?m=document. Faktura zostanie wysłana pocztą na podany adres.

Czym jest numer identyfikacyjny transakcji i jak się o nim dowiem?

Numer identyfikacyjny przyznawany jest każdej rozpoczętej transakcji. Służy do sprawdzenia przbiegu doładowania w systemie serwisu Doładowania.pl i jest niezbędny w procesie reklamacji. Można go znaleźć w każdym e-mailu wysyłanym przez nasz serwis w trakcie procesu doładowania.

Czym jest numer referencyjny transakcji i jak się o nim dowiem?

Numer referencyjny przyznawany jest przez operatora i ułatwia identyfikację transakcji (przydatne przy reklamacji). Jest wyświetlany na ekranie po dokonaniu doładowania oraz wysyłany na adres e-mail użytkownika.

Co zrobić jeśli doładowanie nie zostanie zrealizowane?

Jeśli podczas korzystania z serwisu dokonałeś wpłaty i w ciągu 12 godzin nie otrzymałeś doładowania, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Jak długo trwa zrealizowanie doładowania?

Doładowanie jest realizowane natychmiast po otrzymaniu przez nas informacji o dokonaniu wpłaty. Proces ten może trwać od kilku sekund do 12 godzin i jest zależny od pośrednika płatności - eCard

W jaki sposób zapłacić za doładowanie?

Zapłata jest realizowana przy pomocy serwisu eCard. Możliwa jest płatność kartą kredytową Visa oraz przelewy elektroniczne z konta Użytkownika na konto podane w serwisie "Doładowania.pl" (możliwość dostępna dla właścicieli rachunków bankowych w banku realizującym usługi przelewów przez Internet obsługiwane banki: Inteligo, mBank, Bank Zachodni, WBK, Bank BPH, Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank PKO S.A., Bank BGŻ, Bank Millenium, PKO BP, MultiBank, CitiBank, Bank Ochrony ?rodowiska, Deutsche Bank Polska).

(banki)
Pobierz aplikację mobilną: