Jesteś w:

Pytania i odpowiedzi

Jakie konta telefoniczne można doładować w serwisie Doładowania bezpośrednie?

Serwis Doładowania bezpośrednie umożliwia doładowanie każdego konta telefonu na kartę, działającego w polskiej sieci telefonii komórkowej (Orange, Plus, Play, Tmobile, Heyah).

Na jaką kwotę można doładować konto?

Konto można doładować na każdą kwotę, jaką umożliwia dany operator sieci telefonii komórkowej:
T-Mobile od 5 do 500 zł,
Heyah od 5 do 500 zł,
Orange: 5, 10, 25, 40, 50, 100, 200 zł,
Plus od 5 do 150 zł,
Play od 5 do 300 zł,
NJU-mobile: 5, 10, 25, 40, 50, 100, 200 zł.

Czy możliwe jest otrzymanie faktury za dokonane doładowanie, a jeśli tak to co zrobić żeby ją otrzymać?

Tak, za doładowanie dokonane w serwisie Doładowania bezpośrednie można otrzymać fakturę. Wystarczy wypełnić dane niezbędne do wystawienia faktury oraz podać numer referencyjny dokonanej transakcji, na stronie znajdującej się pod adresem http://www.doladowania.pl/index.php?m=document. Faktura zostanie wysłana pocztą na podany adres.

Czym jest numer identyfikacyjny transakcji i jak się o nim dowiem?

Numer identyfikacyjny przyznawany jest każdej rozpoczętej transakcji. Służy do sprawdzenia przbiegu doładowania w systemie serwisu Doładowania.pl i jest niezbędny w procesie reklamacji. Można go znaleźć w każdym e-mailu wysyłanym przez nasz serwis w trakcie procesu doładowania.

Czym jest numer referencyjny transakcji i jak się o nim dowiem?

Numer referencyjny przyznawany jest przez operatora i ułatwia identyfikację transakcji (przydatne przy reklamacji). Jest wyświetlany na ekranie po dokonaniu doładowania oraz wysyłany na adres e-mail użytkownika.

Co zrobić jeśli doładowanie nie zostanie zrealizowane?

Jeśli podczas korzystania z serwisu dokonałeś wpłaty i w ciągu 12 godzin nie otrzymałeś doładowania, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Jak długo trwa zrealizowanie doładowania?

Doładowanie jest realizowane natychmiast po otrzymaniu przez nas informacji o dokonaniu wpłaty. Proces ten może trwać od kilku sekund do 12 godzin i jest zależny od pośrednika płatności - eCard

W jaki sposób zapłacić za doładowanie?

Zapłata jest realizowana przy pomocy serwisu eCard. Możliwa jest płatność kartą kredytową Visa oraz przelewy elektroniczne z konta Użytkownika na konto podane w serwisie "Doładowania.pl" (możliwość dostępna dla właścicieli rachunków bankowych w banku realizującym usługi przelewów przez Internet obsługiwane banki: Inteligo, mBank, Bank Zachodni, WBK, Bank BPH, Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank PKO S.A., Bank BGŻ, Bank Millenium, PKO BP, MultiBank, CitiBank, Bank Ochrony ?rodowiska, Deutsche Bank Polska).

(banki)